Katolikus iskolában játszódik a történet, amit egy önnön  hatalmától megrészegült apáca igazgat.
Kíméletlen és merev, a korlátok és szabályok szabta mozgástérben falak és dogma-betonoszlopok , itt nincs helye az emberi viselkedésnek.
A fiatal és lelkes újonc nővér hatalmas empátiával oktatja a rábízott diákokat.
Mi sem kell több az igazgatónőnek, szeme előtt vörös posztó az ilyetén viselkedés, azonnal belekezd a kioktató utasításarzenálba.
Döngöl és dorongol, véleménye szerint az egyetlen iránymutató a gyanakvás.
Mindig és mindenkiben.
Itt fegyelem lesz, bármi is légyen az ár.
Az igazi célpont azonban a modern, élettel telt atya, aki fittyet hányva az avult konvenciókra ténylegesen odafigyel a tanítványokra, dinamikát és színt visz ebbe az álszent siralomházba.
Három merőben más karakter vonultatja fel a kétely minden aspektusát, ki az áldozat, ki a bíra, ki a lázadó ebben a folyton-folyvást változó bűn és bűnhődés (oly könnyen megbillenthető )igazság vetületeiben.
Parádés előadás kimagasló színészi produktumokkal.
Udvaros Dorottya "főnénije" pályájának csúcsa.
Fekete Ernő ebben az előadásban tényleg megcsillantja művészi tudását, Simkó Katalin tökéletesen megidézi a kissé naiv tisztaságot, Kéri Kitti sorsának és származásának drámáját.
Pelsőczy Réka rendezése méltó keretet ad és célja hibátlanul teljesül.
Elgondolkodtat.


http://artnews.hu/2017/09/14/ketely-belvarosi-szinhazban/

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Banánszoknyát izibe

Ironikus horoszkóp